Direktlänk till inlägg 17 mars 2015

Ingen lust i dag.

Av karolina - 17 mars 2015 17:26

Hej hej.


I dag är ingen vidare dag.. Jag har ingen som helst lust med någonting.

Vill lägga mig,dra täcket över mig och bara sova.

Inte för att jag eg är trött utan bara för att slippa tänka eller engagera mig

i något..

Gnällfi**a låter jag som iaf...hah

Alla har säkert sådana dagar ibland..

Tänker inte dra ut på detta inlägg utan lämnar er nu och önskar alla en skön och

givande kväll!


Pusselipuss


#youtube

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karolina - 15 april 2015 09:22


Hej. Längesedan etc etc.. Inte blir det något längre inlägg nu heller, för denna dagen handlar enbart om mannen på bilden, min vackra far som i dag har varit borta i tjugo långa år.. Jag saknar dig papi ? ...

Av karolina - 5 april 2015 07:55

Halloj och god morgon!   Orkade inte skriva något igår kväll, var så toktrött! Så ist blev det en löjligt tidig morgon i dag ist.. Ganska skönt iofs,  känns som att man hinner med så mycket mer då :) Sitter nu med min andra jättemugg kaffe ...

Av karolina - 4 april 2015 09:04

God morgon!   Jag hoppas alla har en fin påsk! Själv skulle jag ge mig på att gå ut på krogen i går.. Haha.. gick sådär.. Åkte hem halv elva, toktrött och tväranti.. :P Partypooper totalt.. men men..."pigg" (trött är jag jämt) i dag iaf! :D...

Av karolina - 30 mars 2015 08:38

God morgon!   Jag hoppas alla har haft en kanon helg :) Här hos mig har det varit lugnt och skitväder..:/ Trist som attan men det hör ju våren till.   Jag har så mycket tråkiga saker att ta tag i idag.. Bla tvätt.. jag har dragit på det...

Av karolina - 27 mars 2015 19:55

Hej hej!   Fredagkväll och här sitter jag och skriver. Ja, varför inte eg? Det har kommit så jäkla mycket snö.. så tråkigt!! :( Mina vårkänslor är som helt bortblåste iaf.. Ville ut och rida i dag men fem minuter på hästryggen och man sku...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästis!


Ovido - Quiz & Flashcards