Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

Hej hej!

Av karolina - 24 mars 2015 18:52

God afton!


Kikar in en snabbis ikväll bara, väntar på en av mina kära damer som ska komma

ner.

Skulle eg ha varit i stallet och tvättat hästar men det får vänta tills imorgon :)

Nu har jag iaf försökt få till några andra färger på bloggen, sockervadd känns det som 

i mitt tycke, men sött ska det vara :)

Behövs lite mer söthet i den här världen! 


Over and out, kyss från mig!


Min hjälte <3


#youtube



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karolina - 15 april 2015 09:22


Hej. Längesedan etc etc.. Inte blir det något längre inlägg nu heller, för denna dagen handlar enbart om mannen på bilden, min vackra far som i dag har varit borta i tjugo långa år.. Jag saknar dig papi ? ...

Av karolina - 5 april 2015 07:55

Halloj och god morgon!   Orkade inte skriva något igår kväll, var så toktrött! Så ist blev det en löjligt tidig morgon i dag ist.. Ganska skönt iofs,  känns som att man hinner med så mycket mer då :) Sitter nu med min andra jättemugg kaffe ...

Av karolina - 4 april 2015 09:04

God morgon!   Jag hoppas alla har en fin påsk! Själv skulle jag ge mig på att gå ut på krogen i går.. Haha.. gick sådär.. Åkte hem halv elva, toktrött och tväranti.. :P Partypooper totalt.. men men..."pigg" (trött är jag jämt) i dag iaf! :D...

Av karolina - 30 mars 2015 08:38

God morgon!   Jag hoppas alla har haft en kanon helg :) Här hos mig har det varit lugnt och skitväder..:/ Trist som attan men det hör ju våren till.   Jag har så mycket tråkiga saker att ta tag i idag.. Bla tvätt.. jag har dragit på det...

Av karolina - 27 mars 2015 19:55

Hej hej!   Fredagkväll och här sitter jag och skriver. Ja, varför inte eg? Det har kommit så jäkla mycket snö.. så tråkigt!! :( Mina vårkänslor är som helt bortblåste iaf.. Ville ut och rida i dag men fem minuter på hästryggen och man sku...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästis!


Skapa flashcards