Direktlänk till inlägg 13 mars 2015

Fredag.

Av karolina - 13 mars 2015 14:25

Halloj!


Fredag och inte vilken som helst utan den trettonde..

Tyckte det var det alldeles nyss..:/

Jaja, hur som helst.

En seeeg dag idag, fortfarande huvudvärk (får spänningshuvudvärk som övergår i migrän) i

perioder,vilket i sig leder till att mitt humör som sagt inte är så gott.. (pricken över i:et är

väl att jag är ganska "hetlevrad" ändå, finska och allt.. :) Hehe

Jag vet iaf om det själv och är jag "snäsig" eller "bitsk" så brukar jag iaf be om ursäkt relativt omgående!

Jag antar att det också är en del i att vara en "Hsp"-person.

En person som är/har Hsp innebär att man är extra känslig kan man säga, eller som det korrekt uttalas ; hög sensitiv person.

Jag är en sådan person.

Blir jag glad så blir jag så glad att jag håller på att spricka, blir jag ledsen eller sårad rasar i princip min värld och blir svart,har svårt för att ta kritik (oftast!) beroende lite på vem den kommer ifrån,kärlek är så svårt att beskriva..

Det jag älskar eller håller kärt är för mig heligt! Jag skulle skydda det/dem med mitt liv, göra allt för dem/det!

Det kanske inte låter så konstigt, det kanske de flesta skulle men för mig är det så extremt..hehe

"Hela" jag älskar. Med hjärta, själ och hela mitt väsen. 

De som blir "utsatta" för min kärlek kan nog tycka att jag är redigt konstig! Haha

Jag har iaf hjärtat på rätt ställe.. vill jag tro iaf :)

Finns hur mycket som helst jag skulle kunna skriva om känslor och vad de kan framkalla, både på gott och ont!

Med risk att det blir ett giganstiskt flum utan början och slut så får det bli i episoder :P


Jag ska avrunda detta redan flummiga stycke och vila mitt huvud lite!


Ha en fantastisk fredag alla!


Pussiar från moi!



#spotify #hsp 


(Detta är ungefär vad jag känner just nu)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karolina - 15 april 2015 09:22


Hej. Längesedan etc etc.. Inte blir det något längre inlägg nu heller, för denna dagen handlar enbart om mannen på bilden, min vackra far som i dag har varit borta i tjugo långa år.. Jag saknar dig papi ? ...

Av karolina - 5 april 2015 07:55

Halloj och god morgon!   Orkade inte skriva något igår kväll, var så toktrött! Så ist blev det en löjligt tidig morgon i dag ist.. Ganska skönt iofs,  känns som att man hinner med så mycket mer då :) Sitter nu med min andra jättemugg kaffe ...

Av karolina - 4 april 2015 09:04

God morgon!   Jag hoppas alla har en fin påsk! Själv skulle jag ge mig på att gå ut på krogen i går.. Haha.. gick sådär.. Åkte hem halv elva, toktrött och tväranti.. :P Partypooper totalt.. men men..."pigg" (trött är jag jämt) i dag iaf! :D...

Av karolina - 30 mars 2015 08:38

God morgon!   Jag hoppas alla har haft en kanon helg :) Här hos mig har det varit lugnt och skitväder..:/ Trist som attan men det hör ju våren till.   Jag har så mycket tråkiga saker att ta tag i idag.. Bla tvätt.. jag har dragit på det...

Av karolina - 27 mars 2015 19:55

Hej hej!   Fredagkväll och här sitter jag och skriver. Ja, varför inte eg? Det har kommit så jäkla mycket snö.. så tråkigt!! :( Mina vårkänslor är som helt bortblåste iaf.. Ville ut och rida i dag men fem minuter på hästryggen och man sku...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästis!


Ovido - Quiz & Flashcards