Alla inlägg den 9 mars 2015

Av karolina - 9 mars 2015 13:22

Stenkoll på allt som vanligt, haha..
Naturligtvis är det inte meningen att det ska vara frågetecken överallt, utan smileys :)

Av karolina - 9 mars 2015 13:20

Hej hej!

Måste bara skriva en liten notis om det fantastiska vädret idag! Jag blir så glad, takdropp och sol! Nästan så att man känner sig lite sådär nykär ?
Energikick är det iaf!

Ha en fortsatt fab dag alla!

Puss från mig ?

Av karolina - 9 mars 2015 06:54

Halloj!


Måndag, morgon och dags för lite nya ting!

Som det ser ut så ska jag försöka ge mig på att blogga lite, vi får se hur det går.   

Klockan är alltså 07:05 och jag har redan hällt i mig ca en liter kaffe.. Kan nog

förvänta mig att huvudvärken lär dyka upp sedan.

Brukar bli resultatet av alldeles för lite sömn och för mycket koffein!

Så..jag har ingen specifik idè om vad jag skriva om men det får bli vad som än faller

andan in.

Jag är iaf den enda i huset som är vaken,båda hundarna och katten sover som små grisar,

jag har två australian shepherds, Atlas och Ollie, och en liten blandraskatt, Puma.

De ser så rofyllda och avslappnade ut.. mina älsklingar   

En sak jag iaf vet att jag bara måste skriva om är "Hsp" men det får bli en annan dag.

Jag ska ta och klä på mig, utfodra mina djur och bege mig iväg till stallet och två andra

älsklingar!


Ha en fantastisk dag alla där ute!


(Kanske inte jordens "peppigaste" låt men jag älskar den!)

Puss från mig!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästis!


Ovido - Quiz & Flashcards